Wednesday, 8 June 2016

Putus Cinta


Betul.
Aku setuju.
Sebab pernah terjadi.

Aku letak 100% kepercayaan pada dia.
Aku termakan kata-kata manis dia.
Aku percaya janji setia dia.

Tiba-tiba buka Twitter, dia tweet
'InsyaAllah till Jannah'
Pelik. 
Seminggu dia hilang.
Tetiba till jannah?
Balik Johor tak bagitau.
Call tak angkat.
Last-last dapat tau dia dengan orang lain.

Gila tak meroyan?
3 hari 3 malam mata basah.
Ya Allah.
Masa tu hati aku dah remuk berkecai.
Hancur!

Kawan-kawan bagi aku sokongan.
Bagi aku kekuatan.
Putus cinta beb.
Nasib tak putus cinta dengan Allah.

Kawan aku cakap,
Tengok sampai bila.
Sampai mana dia bertahan.

Tak lama pun.
Tak lama dia kena tinggal balik dengan perempuan tu.
Tapi bertahun jugak.
Kesian.
Baru dia tahu macam mana rasa,
PATAH HATI BERKECAI HATI HANCUR HATI.
But now, he's with somebody else. 
Semoga kekal till Jannah bro.. 

Dah rasa sakitnya putus cinta, jangan sesekali ulangi benda yang sama.

Tu je.
Sakit.

No comments: